Ciao.

Tässä kun blogia aloittelen,

kerron heti että olen laiska

kirjoittaja ja kirjoitan yleensä

silloin kun inspiraatio iskee.

Nyt asiani koskee jotain

niinkin kivaa kuin telkkaria.

Sitä tulee katsottua varmaan

kaksi kuukautta vuodessa..

Todellakin. Minun oma top viisi

ohjelmalista on tälläinen:

1. Pako

2. Huippumalli Haussa (Amerikka)

3. Täydelliset naiset

4. Julkkisten omat ohjelmat + niistä kertovat ohjelmat

5. Se perinteinen salkkarit.

Näitä tulee katsottua aina

kun ne saapuupi minun

omasta kuvaruudustani.

Kyllä se vaan niin on että

tv on homer simpsonin sanoin:

opettaja, äiti ja salainen rakastaja!

helkama_metropolitan_tv.jpg