Ciao.
Tässä kun blogia aloittelen,
kerron heti että olen laiska
kirjoittaja ja kirjoitan yleensä
silloin kun inspiraatio iskee.
Nyt asiani koskee jotain
niinkin kivaa kuin telkkaria.
Sitä tulee katsottua varmaan
kaksi kuukautta vuodessa..
Todellakin. Minun oma top viisi
ohjelmalista on tälläinen:
1. Pako
2. Huippumalli Haussa (Amerikka)
3. Täydelliset naiset
4. Julkkisten omat ohjelmat + niistä kertovat ohjelmat
5. Se perinteinen salkkarit.
Näitä tulee katsottua aina
kun ne saapuupi minun
omasta kuvaruudustani.
Kyllä se vaan niin on että
tv on homer simpsonin sanoin:
opettaja, äiti ja salainen rakastaja!